youtube-h google facebook vk twitter odnoklassniki linkedin

GAMES

Игры разума+38 (068) 868 8831 Украина

d.voinov@ukr.net

Гостиницы

Інтернет все швидше стає найважливішим каналом підвищення прибутковості для готелів. З іншого боку, розвиток інтернету створює і нові ризики, і нові можливості для конкуренції в готельній індустрії. У випадках, коли конкуренція виходить за рамки законності, отельерам доводиться робити заходи для захисту активів, доходу і бренду. При цьому важливо самим не порушувати законів і негласних правил онлайн-маркетингу. Помилка може дуже дорого коштувати.

Захистити компанію і уникнути юридичних пасток допоможуть наступні правила онлайн-маркетингу.

1. Унікальна торгова марка

Перш, ніж затвердити і опублікувати нову назву готелю, курортного комплексу або програми, переконаєтеся в його унікальності, щоб уникнути законних претензій з боку власників зареєстрованих торгових марок. У цьому можуть допомогти консультанти в області авторських прав, що користуються спеціальними службами для перевірки унікальності торгових марок. Після перевірки всі найбільш важливі торгові марки об'єктів і послуг вашої компанії необхідно зареєструвати.

2. Реєстрація авторських прав

Захищайте копірайтом оригінальні маркетингові матеріали, що створюють образ вашого сайту (тексти, графіка, фото, відео і т. д.). При зміні змісту повторюйте реєстрацію.

3. Підтвердження прав на інтелектуальну власність

Стежте, щоб права на ваш контент належали вашій компанії. Укладайте письмовий договір з постачальниками контента, фотографами, веб-майстрами про використання тільки авторських матеріалів і передачу їх прав інтелектуальній власності вашої компанії. Крім того, потрібно стежити, щоб у вас була згода на зйомку людей, зображених на фотографіях, щоб уникнути претензій з боку моделі.

4. Реєстрація доменних імен

Щоб уникнути кіберсквоттінга і пов'язаних з ним проблем, слід реєструвати всі доменні імена, пов'язані з вашою компанією. Витрати на реєстрацію нікчемні в порівнянні з можливими збитками або витратами на отримання домена, зайнятого киберсквоттером. Потрібно зареєструвати доменні імена у всіх основних доменних зонах верхнього рівня (.com, .org, .net і в своїх національних зонах, наприклад .ru). Слід реєструвати такі імена:

  • торгова марка з типовими друкарськими помилками;
  • торгова марка з описом (название+hotel і т. д.);
  • торгова марка з негативними фразами (название+sucks і т. д.);
  • заплановані або можливі похідні торгові марки основної компанії (название+express, название+spa і т. д.).

5. Публікація інформації про конфіденційність

На всіх сторінках сайту, біля всіх форм, де користувачам доводиться вводити свої персональні дані, потрібно помістити посилання на угоду про конфіденційність інформації. Важливо неухильно слідувати цій угоді, призначивши співробітника, відповідального за нерозголошування конфіденційної інформації

6. Пошукова оптимізація

Уникайте методів «чорної» оптимізації сайту, щоб не потрапити в чорний список спамерів і не бути виключеними з індексу. Всі пошукові системи публікують правила оптимізації, які не можна порушувати. Довіряйте перевіреним веб-студіям.

7. Моніторинг використання торгових марок

Стежте за нецільовим використанням ваших торгових марок конкурентами або посередниками в рекламних системах (приклад: контекстна реклама). Також франчайзінговим фірмам треба стежити, як їх торгову марку використовують партнери-франчайзі. Щоб не допустити відтоку відвідувачів сайту до конкурентів і втрати іміджу бренду, регулярно проводьте моніторинг в пошукових системах по запитах з вашою торговою маркою.

8. Обережність з чужими торговими марками

Недостатнє правове регулювання використання чужих торгових марок в контекстній рекламі викликало відгук у вигляді правил і угод найбільших пошукових служб, компаній і груп готельної індустрії. Прагніть уникати порівняння цін з іншими компаніями в рекламних заголовках і текстах.

9. Розсилки без спаму

Розсилки по електронній пошті — ефективний інструмент залучення потенційних клієнтів, але потрібно дотримувати декілька правил, щоб уникнути звинувачень в спамі:

  • точна інформація про відправника, зокрема зрозуміла зворотна адреса з вашого домена, наприклад: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. ;
  • з теми листа повинно бути зрозуміло, що це комерційна пропозиція, наприклад, «Спеціальна пропозиція» або «Рекламна акція»;
  • тема листа повинна вірно описувати суть змісту, не одурюючи адресата;
  • в тексті листа адресатові повинен надаватися простій і очевидний спосіб відмовитися від подальших повідомлень, наприклад, посилання «Відмовитися від розсилки»;
  • в листі повинна указуватися адреса офісу компанії для особистих контактів.

10. Моніторинг оглядів і блогів

Часто готелі не приділяють належної уваги тому, що про них говорять клієнти в блогах і на сайтах з відгуками. Між тим, негативні відгуки на сайтах можуть обернутися для готелю збитками і навіть зниженням «зоряного» рейтингу. При появі негативних відгуків перш за все треба встановити їх достовірність, і якщо відгук підтвердився — прийняти заходи по поліпшенню обслуговування, а якщо відгук невірний — зв'язатися з адміністрацією сайту для врегулювання питання.


Все материалы

Найти проект