youtube-h google facebook vk twitter odnoklassniki linkedin

GAMES

Игры разума+38 (068) 868 8831 Украина

d.voinov@ukr.net

Гостиницы

Як відкрити свій невеличкий міні-готель?

З кожним роком запускаються в експлуатацію могутні готельні багатомільйонні проекти. Але разом з ними з'являються невеликі готелі, розраховані на декілька десятків місць. Порівняно невеликі капіталовкладення, швидка окупність за умови вірного реалізованого проекту, привертає приватних підприємців. Великого поширення за кордоном набули сімейні готелі. Тепер і в наший країні з'являються подібні міні-готелі.

Власники нерухомості, на базі якої можна реалізувати міні-готель, з цікавістю розглядають можливості подібного бізнесу.

Стратегія розвитку готельного бізнесу. Маркетинг.

На сьогоднішній день не існує єдиної класифікації для невеликих готелів. Саме тому існує великий розкид, як за вартістю, так і по кількості номерів, які знаходяться в міні-готелі. Наприклад, в Америці звичайний міні-готель може включати 150 номерів, тоді як в європейських країнах ця цифра значно менше і коливається в межах 50 номерів. При цьому розташування готелю не має значення, готель може бути як будівлею, що окремо стоїть, так і вбудованим приміщенням. Зустрічається також наступне розташування готелів — в деяких великих готельних центрах може зніматися один з поверхів, призначений під міні-готель.

Невеликі готелі дуже популярні в курортних городках, проте до того як ухвалити рішення про початок будівництва готелю потрібно чітко визначити концепцію і зрозуміти на яку аудиторію він буде розрахований. Важливий і факт розміщення готелю — готель в центрі міста і на околиці користуватиметься розрахований на різні верстви населення і матиме різний попит. Кількість номерів в готелі визначається виходячи з таких чинників: залежно від попиту, присутнього на ринку на сьогоднішній день; залежно від кількості передбачуваних витрат на будівництво міні-готелю, крім того, потрібно враховувати рівень ремонту і інших витрат пов'язаних з впорядкуванням готелю в цілому; чим більше готель, тим більше буде потрібно витрат на управління цим об'єктом, відповідно необхідно враховувати і ці відомості.

Для того, щоб не «прогоріти» потрібно бути упевненим в тому, що ваш готель приноситиме дохід і зможе окупити себе за потрібний вам термін. Саме з такою метою розробляється концепція і ескізний проект готелю. У разі неправильного підходу ви можете опинитися в неприємній ситуації і не окупити споруду і експлуатації готелю. Аналіз конкурентів, присутніх на потрібному вам сегменті ринку дасть зрозуміти, наскільки доцільно створювати той або інший проект. На російському ринку існує така класифікація готелів, як бутік-готель. Об'єкти, що потрапляють під цей клас, позиціонуються власниками як унікальні, такі, що надають ексклюзивні послуги своїм постояльцям. Звичайно, послугами бутік-отелей можуть скористатися тільки спроможні клієнти, оскільки вартість одного номера в кілька разів вище середньою. Особливістю російського ринку від європейського можна назвати відсутність готелів економ класу, послуги яких можуть бути доступні для молоді, студентів, мандрівників.

Дозвільні документи.

Готельний бізнес в Україні не підлягає обов'язковому ліцензуванню, за винятком ресторану і бару, розташованого на території готелю. Класифікація проводиться в добровільному порядку, якщо господар побажає привласнити ступінь зоряності своєму підприємству. Первончальний капітал Початкові капіталовкладення в проект готелю для столичного регіону складуть не менше 5 мільйонів доларів на будівництво і устаткування готелю на 50 місць. Якщо фінансування засноване на банківському кредиті — термін окупності проекту складе не міні семи років. Залучення інвестора допоможе скоротити цей період до п'яти років. Під час планування слід врахувати період оформлення дозвільних документів. Це порядку одного року. У інших регіонах Росії проект невеликого готелю на 20 місць зажадає інвестицій близько чотирьохсот тисяч. Час окупності значно скорочується. Прибуток почне поступати вже через 3—4 роки введення в експлуатацію. Сьогодні спостерігається великий інтерес у інвесторів саме таких проектів, які не вимагають великих початкових вкладень і термін окупності значно менший, ніж в столиці.

Юридична сторона.

З юридичної точки зору власникові необхідно мати всі дозвільні документи на право використання будівлі, висновок санепідемстанції, пожежній комісії. Будівлі під готель відноситься до розряду комерційної нежилої нерухомості. Виходячи з цього необхідно збирати дозвільні документи. Якщо готель планується на базі переобладнаного житлового приміщення, відповідно до чинного законодавства буде потрібно його переклад до нежилого фонду, і тільки потім збирати решту документів. Для ресторанів і барів, що діють на базі готелю, потрібний сертифікати відповідності якості використовуваних продуктів. Цей документ постійно винен був досяжний, тому що його можуть зажадати у будь-який момент. Його необхідно пред'являти на першу вимогу клієнтів і спеціальних перевірочних комміссий.

Оподаткування.

Система оподаткування діє на підставі загальних встановлених правил і не диференціюється для готелів виходячи з кількості номерів. Т. е., для готелю в 100 номерів діятиме та ж схема оподаткування, що і для міні-готелю на 20 номерів. Максимум, що доступно для міні-готелю — перехід на спрощену систему оподаткування.

Склад персоналу міні-готелю

Для невеликого міні-готелю, розрахованого на 10 місць досить буде мати близько п'яти чоловік:

  • Управляючий готелю — людина, яка відповідає за роботу підприємства;
  • Адмінистратор готелю — в його обов'язки входить вирішення питань по прийому замовлень, розміщенню гостей, прийомі оплати за послуги, вирішення поточних питань і координація роботи обслуговуючого персоналу. На цю посаду потрібно ставити людину, що володіє хорошими комунікативними характеристиками, відповідального, такого, що уміє самостійно ухвалювати рішення;
  • Охорона готелю. Питання охорони для невеликого готелю не особливо важливе. Та варто пам'ятати про те, що для клієнта потрібно забезпечити умови мешкання в цілковитій безпеці. Отже на охороні не варто економити. Одну людину цілком буде досить;
  • Покоївка готелю, що займається наведенням ладу в номерах і інших приміщеннях;
  • Технічний персонал для підтримки працездатності сантехніки, електромережі і каналізації.

Можливе залучення персоналу з боку. Як правило, невеликі готелі створюються на основі сімейного бізнесу, де велику частину роботи виконують члени сім'ї. Безпосередній інтерес розвитку сімейного бізнесу штовхає людей на виконання декількох обов'язків. Такий підхід максимально ефективно позначається на бізнесі в цілому.

Окупність міні-готелю.

Прибуток майбутнього проекту готельного бізнесу цілком і повністю залежить від вірного планування концепції в цілому, всестороннього аналізу кожного етапу. Такий підхід можливий тільки за допомогою залучення кваліфікованих фахівців і повноцінного фінансування з початку планування до хорошої фінансової підтримки готелю, що діє. Не варто економити на залученні девелопера, готельного оператора, консультантів. Команда фахівців зможе організувати дійсно прибуткове підприємство, яке при ефективній організації, зможе приносити до 40% прибули щорічно. Слід точно визначити термін окупності проекту і організувати повноцінне фінансування важ період. Економія на обслуговуванні, підтримці проекту приведе до зниження фінансової віддачі, а це спричинить збільшення терміну окупності.Професійний архітектор готельних приміщень зможе ефективно прорахувати потенціал будівлі, раціонально розташувати всі приміщення, спланувати кількість дійсно затребуваних номерів, які не простоюватимуть без діла. Дизайн внутрішнього інтер'єру готелю, оформлення номерів виконуються з урахуванням певних правил. Однаковий стиль оформлення всіх приміщень, використання матеріалів, які не так часто доведеться міняти. Це стосується використовуваного текстиля, матеріалів для обробки приміщень і т.д. Вірний прорахунок всіх дрібниць дозволить уникнути повторних витрат при заміні матеріалів. Склад обслуговуючого персоналу повинен складатися з професійних фахівців з досвідом роботи. Допустима невелика частина працівників без стажу, робота яких координуватиметься кваліфікованими співробітниками. Кадрова політика повинна бути бездоганна, тому що хороші кадри — важлива складова успішного проекту.


Все материалы

Найти проект